top of page
Informace k možnosti stěžovat si:

Mohu si stěžovat?

Právem každého uživatele, jeho opatrovníka, rodinného příslušníka, je podat stížnost na způsob či kvalitu poskytovaných služeb.

Jak, kam a komu podat stížnost?

Stěžovat si lze:

  • Ústně – osobně, telefonicky

  • písemně (a to i anonymně) – zaslat poštou nebo emailem na reditel@dpskorycany.cz 

Stěžovat si je možné nejlépe přímo ředitelce nebo kterémukoli zaměstnanci, který stížnost sepíše a předá ředitelce k řešení.

 

Na koho se ještě mohu obrátit?

    • k nadřízenému orgánu – tj. Město Koryčany, Náměstí 401, k rukám starostky

    • na Kancelář veřejného ochránce práv, Brno, Údolní 39, tel: 542 542 111, e-mail: podatelna@ochrance.cz

    • na jakoukoli národní či mezinárodní organizaci monitorující stav lidských práv, organizace lidí se zdravotním postižením aj. (např. Český helsinský výbor, Štefánikova 21, 150 00 Praha 5, tel: 257 221 142, e-mail: poradna@helcom.cz.

    • MPSV ČR, Na Poříčním právu 1, 128 00 Praha 2, tel: 211 921 111, e-mail: posta@mpsv.cz

 

Přijetí stížnosti a její vyřízení se řídí směrnicí pro přijímání, evidování a vyřizování stížností, která je k nahlédnutí na nástěnce, v přízemí budovy DpS nebo na www.dpskorycany.cz/dokumenty

Domov pro seniory a pečovatelská služba Koryčany

jsou finančně podporováni Krajským úřadem Zlínského kraje v rámci Programu pro poskytování finanční podpory z rozpočtu Zlínského kraje 

k zajištění dostupnosti pro rok 2025 

Programu pro poskytování finanční podpory z rozpočtu Zlínského kraje pro sociální služby na území Zlínského kraje pro rok 2025.

Domov pro seniory Koryčany, pobytovou službu, v roce 2025 finančně podpořila Obec Zdounky.

CZ ZK_edited.png
bottom of page