Informace k možnosti stěžovat si:
Mohu si stěžovat?
Právem každého uživatele, jeho opatrovníka, rodinného příslušníka, je podat stížnost na způsob či kvalitu poskytovaných služeb.
Jak, kam a komu podat stížnost?
Stěžovat si lze:
-
Ústně – osobně, telefonicky
-
Stížnost vhodit do schránek na stížnosti umístěných v patrech budovy DpS (vedle výtahu)
-
písemně (a to i anonymně) – zaslat poštou nebo emailem na reditel@dpskorycany.cz
Stěžovat si je možné nejlépe přímo ředitelce nebo kterémukoli zaměstnanci, který stížnost sepíše a předá ředitelce k řešení.
Na koho se ještě mohu obrátit?
-
Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR (MPSV), Na Poříčním právu 1/376, 128 00 Praha 2
Telefon: +420 950 191 111, e-mail: posta@mpsv.cz -
Krajský úřad Zlínského kraje, třída Tomáše Bati 21, 761 90 Zlín, Telefon: +420 577 043 111, email: posta@zlinskykraj.cz
-
Město Koryčany, Náměstí 401, 768 05 Koryčany, (zřizovatel); k rukám starosty
Telefon: +420 601 575 328, e-mail: starosta@korycany.cz -
Kancelář veřejného ochránce práv, Brno, Údolní 39, Telefon: 542 542 111, e-mail: podatelna@ochrance.cz
Přijetí stížnosti a její vyřízení se řídí směrnicí pro přijímání, evidování a vyřizování stížností, která je k nahlédnutí na nástěnce, v přízemí budovy DpS nebo na www.dpskorycany.cz/dokumenty