Informace k možnosti stěžovat si:
Mohu si stěžovat?
Právem každého uživatele, jeho opatrovníka, rodinného příslušníka, je podat stížnost na způsob či kvalitu poskytovaných služeb.
Jak, kam a komu podat stížnost?
Stěžovat si lze:
-
Ústně – osobně, telefonicky
-
písemně (a to i anonymně) – zaslat poštou nebo emailem na reditel@dpskorycany.cz
Stěžovat si je možné nejlépe přímo ředitelce nebo kterémukoli zaměstnanci, který stížnost sepíše a předá ředitelce k řešení.
Na koho se ještě mohu obrátit?
-
-
k nadřízenému orgánu – tj. Město Koryčany, Náměstí 401, k rukám starostky
-
na Kancelář veřejného ochránce práv, Brno, Údolní 39, tel: 542 542 111, e-mail: podatelna@ochrance.cz
-
na jakoukoli národní či mezinárodní organizaci monitorující stav lidských práv, organizace lidí se zdravotním postižením aj. (např. Český helsinský výbor, Štefánikova 21, 150 00 Praha 5, tel: 257 221 142, e-mail: poradna@helcom.cz.
-
MPSV ČR, Na Poříčním právu 1, 128 00 Praha 2, tel: 211 921 111, e-mail: posta@mpsv.cz
-
Přijetí stížnosti a její vyřízení se řídí směrnicí pro přijímání, evidování a vyřizování stížností, která je k nahlédnutí na nástěnce, v přízemí budovy DpS nebo na www.dpskorycany.cz/dokumenty